מניהול ממשקים לניהול שותפויות

הצורך

יותר ויותר ארגונים מבינים היום כי משהו בעבודת הממשקים שלהם לא עובד מספיק טוב.

מה אנחנו שומעים מהשטח?

"יש כאן מנהלים חזקים וצוותי עבודה איכותיים ובכל זאת אנו מתנהלים בסילואים, מגיבים באיטיות ומתנהלים בחוסר יעילות"

"יש לנו בארגון איים רבים של ידע ומצוינות ומשום מה אנחנו מתקשים לתרגם אותם לשרות ולחוויית לקוח יוצאת דופן"

"התפיסה הישנה של ספק-לקוח פנימיים איננה מתאימה יותר"

גישת השותפויות שלנו צוברת תאוצה וממשיכה לסייע לארגונים לשפר את האפקטיביות הארגונית. עם צבירת הניסיון והלקוחות המרוצים, אנו מוצאים כי הסקר שפיתחנו עם חברת המחקר "משב" מסייע לנו וללקוחותינו לעבור תהליך משמעותי ואפקטיבי לשיפור הממשקים.

הצעת הערך שלנו

אנו מסייעים ללקוחותינו לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בעבודת הממשקים ובאמצעות כך להיות ארגון יותר שרותי – יותר זריז – ויותר חכם.

בבסיס התהליך שאנו מציעים עומדת גישה חדשה, מעצימה ורלבנטית יותר – גישה המדברת בשפה של ניהול שותפויות.

השירותים שאנו מציעים כוללים:

סקר שותפויות – כלי אבחוני מיוחד לבחינת עבודת הממשקים (אותו פיתחנו לאחרונה בשותפות עם לקוחותינו)

סדנאות מעשיות להקניית שפה, כלים ומיומנויות לניהול הממשקים כשותפות

עבודה עם צוותי ניהול של ממשקים ספציפיים

אנו מביאים מתודולוגיה מוכחת היודעת לזהות את התנאים הקריטיים ליצירת שותפויות איכותיות. מדובר בגישה אינטגרטיבית המטפלת בו זמנית בשני מישורים:

ציר המשימה (מטרות משותפות, תהליכי קבלת החלטות ועוד)

וציר היחסים (אמון, תקשורת, מחויבות הדדית ועוד)

אנו ערוכים לסייע ללקוחותינו בתהליך מערכתי חוצה ארגון וגם באופן "כירורגי" המתמקד בשיפור ממשק עבודה ספציפי.

דרור מורד, מנכ"ל שטראוס מים ישראל

זיו מלווה את שטראוס מים ישראל בשנים האחרונות ושותף מלא לחשיבה חדשנית איתי ועם המנהלים שלי. הוא מביא איתו שילוב ייחודי וחדשני של פיתוח ארגוני מבוסס על תיאוריות ופרקטיקה מותאמות ארגון וסביבה .
זיו שותף ליצירת היכולת שלנו להטמיע שינוי בזמן קצר ועוזר לנו רבות בהגעה למצוינות ארגונית ועסקית

דילוג לתוכן