עודד שפירר, עו"ד, מזכיר כללי, רשות ניירות ערך

הצוות של גפן יעוץ ניהולי מביאים משהו אחר. כבר בתחילת הדרך זיהינו את היכולת שלהם לדבר אל המנהלים שלנו בצורה הרבה יותר פרקטית ולא לבוא אל ציבור מאוד ציני ומתוחכם עם תיאוריות שהם לא יקנו אותן.
במהלך ארבע שנות העבודה המשותפת, הצלחנו לייצר הכרות טובה ומעמיקה. בנינו, יחד עם זיו והצוות שלו, תוכנית פיתוח מנהלים ושיפור המנהיגות בהנהלה הבכירה שלנו, הכוללת סדנאות, פיתוח כישורי הניהול, פעילויות משוב מכמה דיסיפלינות ועוד.
רגעים משמעותיים לא פחות היו הפגישות האישיות של זיו עם המנהלים. במשוב שערכנו להם, הם הגדירו את הפגישות הללו כמתנה שנתן להם הארגון להמשך הקריירה הניהולית שלהם. זיו הפך לאיש סודם של חלק מהמנהלים והם מסתייעים עימו בשוטף במגוון רחב של נושאי ניהול, ארגון ועוד.
בשל הצלחת הפרויקט עם ההנהלה הבכירה, החלטנו להמשיך ולבצע חריש עמוק בכל אוכלוסיות הניהול בארגון (עוד שתי רמות) ואנחנו בעיצומו של התהליך, שכבר זוכה להערכה גדולה מצד מנהלי הביניים והמנהלים הזוטרים יותר. זיו והצוות שלו מכירים את הארגון לאורכו ולרוחבו ומסייעים לנו גם בבעיות נקודתיות שצצות.
. עבודתו של זיו מתאפיינת בכך שהוא לא יושב פאסיבי ונענה לאתגרים שאנו מציבים לו, כי אם יוזם תהליכי למידה ופיתוח ועוזר לנו לקדם את הארגון ומנהליו למחוזות טובים יותר.
זיו, בשמי, בשם יחידת משאבי האנוש של הארגון ובשם הארגון כולו, אני רוצה להודות לך על התהליך שעברת, עובר ותמשיך לעבור איתנו.

חזרה לכל ההמלצות >>

דילוג לתוכן