לומינה – כלים נוספים

LUMINA SPARK - סדנת ייעוץ למנהלים מבית גפן ייעוץ ניהולי

Lumina Spark הינו כלי לאבחון אישיותי ניהולי המבוסס על תאוריות מובילות בתחום ובעל תוקף מחקרי נרחב.

המודל משמש בסיס לתהליכי פיתוח אישי, פיתוחי צוותים, ניהול תהליכי שינוי בארגון, שיפור תקשורת פנים ארגונית ומול בעלי ממשק, ליווי תהליכי מיזוג ורכישה.

בסיום מענה על שאלון אישי מתוקשב, מתקבל פרופיל אישי המתייחס ל-24 מאפיינים אישיותיים בשלושה רבדי חיים שונים: במצב ה'טבעי' (יש שיאמרו מולד), בחיי היומיום ובמצבי קיצון- באופן המאפשר התחקות אחר חוזקות, דפוסי התנהלות ואזורי צמיחה ופריצה אישיים.

תפיסת המודל הינה הוליסטית, אינה שיפוטית ושופכת אור על ייחודיות האדם.

שירותי הייעוץ של גפן יעוץ ניהולי
כוללים – סדנאות, יעוץ וליווי של
צוותי ניהול, יעוץ וליווי אישי של
מנהלים בכל הדרגים ובצמתי חיים/
קריירה קריטיים, כלי אבחון אישי/
צוותי/ארגוני וסקרים.

LUMINA TEAM - סדנת ייעוץ למנהלים מבית גפן ייעוץ ניהולי

תמונת מקבצי הצוות של לומינה Lumina Team מאפשרת הסתכלות תוך ארגונית ומסייעת לזיהוי דפוסי התנהלות נפוצים בצוותים וארגונים.

המודל מציג תמונה אינטגרטיבית של כלל היחידים בקבוצה בהתייחס לשלושת הרבדים (טבעי, יומיום והקצנות) ובכך חושף את נקודות החוזקה של הצוות ואזורי הצמיחה הדרושים למימוש היעדים האסטרטגים.

זיהוי התנהגויות מפתח קריטיות למימוש המטרות הארגוניות וניתוח הפערים, הגדרות מטרות צוותיות לשיפור וחיזוק.

LUMINA LEADER - סדנת ייעוץ למנהלים מבית גפן ייעוץ ניהולי

מודל המנהיגות Lumina Leader360 נבנה במטרה לסייע למנהלים להבין את הרכיבים השונים של מותג המנהיגות הייחודי שלהם, באמצעות הצגת הדרכים השונות בהן הם אוהבים להתנהל מול סביבת העבודה שלהם.

המודל מתייחס לארבעה סגנונות מנהיגות שונים: הובלה באמצעות חזון, הובלה באמצעות הנעה, הובלה באמצעות אנשים והובלה להשגת תוצאות ומשלב בין הערכה עצמית ונקודות מבט של בעלי תפקידים שונים בארגון (ממונים, עמיתים, כפיפים וכו').

פרופיל המנהיגות מפיק תמונה אינטגרטיבית רחבה על מאפייני ההובלה והמנהיגות של האדם בסביבת עבודתו היומיומית.

המודל משלב מחקרים עדכניים ותאוריה בתחום המנהיגות עם מאגר הניסיון הפסיכומטרי העשיר של לומינה, כך שהפרופיל מורכב, למעשה, ביד הומניסטית תוך הישענות מבוססת על תוצאות מעשיות.

LUMINA SALES - סדנת ייעוץ למנהלים מבית גפן ייעוץ ניהולי

מודל המכירות של לומינה Lumina Sales מספק משוב על דרך הפעולה בתהליכי מכירות ומסייע בזיהוי חוזקות ואזורי צמיחה בששת שלבי המכירה.

הפרופיל מספק הצצה ייחודית לגישת האדם לתהליכי המכירות והדרך הייחודית בה שולט בהם.

הפרופיל משלב בין אבחון חוזקות טבעיות וחסרונות אפשריים במכירה לצד דרכים לפיתוח מאפיינים והגברת אפקטיביות בכל שלב.

LUMINA SELECT - סדנת ייעוץ למנהלים מבית גפן ייעוץ ניהולי

מודל המכירות של לומינה Lumina Sales מספק משוב על דרך הפעולה

מודל הגיוס של לומינה Lumina Select  מאבחן את התאמת המועמד לתפקיד בהתייחס ל 16 יכולות ליבה שונות.

למודל גרסה מקוצרת (מתאימה לתהליכי גיוס רחבי היקף) העומדת על מאפיינים בסיסיים של המועמד, סגנון עבודה ומידת התאמה ליכולות השונות. וגרסה רחבה אינטראקטיבית החוקרת את אותן יכולות מבעד 3 עדשות התייחסות- אפקטיביות, חסמים ונטייה להקצנת היכולת. 

מערכת הגיוס של לומינה כוללת ATS המאפשרת מיון וסינון מועמדים, מאפיין משרות Job Profiler  ומדריך לראיון המפיק את נתוני המועמד והשאלות המתאימות למעמד הראיון

הלקוח במרכז

תמר לידור, מקס

"עברנו עם מתי כנען תהליך מדהים בו למדנו על הסגנון האישי של כל אחת מאיתנו באמצעות הלומינה ועל מעגל ‏השותפות. מתי מעבירה את הסדנאות באופן מקצועי, באותנטיות ובגובה העיניים עם המון עומק מקצועי ואישי. קל ‏להתחבר לתכנים ולקחת צידה חשובה ומאד פרקטית להמשך הדרך‎. תודה מכל הלב‎"

דילוג לתוכן