ייעוץ ארגוני חברות

ייעוץ ארגוני חברות – המהות

תפקידו של הייעוץ הארגוני לשיטתנו הוא:

לסייע לאנשים, צוותים וארגונים להיות בגרסה המיטבית של עצמם.

בתקופה המפגישה את כולנו עם מצבי קיצון אנחנו מציעים לכם שותפות לדרך. שותפות לחשיבה, לתכנון, לצמיחה ארגונית ואישית וליישום של תהליכי שינוי בארגון.

אנחנו בגפן, מאמינים בעבודה מערכתית בשלוש רמות:

  • ברמה האישית
  • ברמת ההנהלה
  • ברמת הארגון כולו

 

כחברה המתמחה בייעוץ ארגוני לחברות אנחנו מבטיחים להביא ידע וניסיון עשיר, להגיד את האמת, לסייע לזהות ולשים על השולחן גם את הרבדים הלא מדוברים בארגון ובצד זה לבוא בסקרנות בצניעות ובגובה העיניים ולהיות מחויבים להצלחתכם.

חברות שעברו אתנו תהליך ייעוץ ארגוני מספרות

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

ייעוץ ארגוני לחברות – השירותים שלנו

מה כוללים שרותי הייעוץ שלנו?

אנו מחלקים באופן סכמתי את סל השירותים שלנו לשלושה תחומים מרכזיים:

Active Transformation – ייעוץ ארגוני המתמקד בהובלת שינוי והתאמת הארגון למציאות המשתנה.

אנו עובדים עם לקוחות מכל המגזרים ומסייעים להם להתמודד עם הצורך להשתנות ולצמוח. כל ארגון והנסיבות המיוחדות שלו, כל ארגון והאג'נדה האסטרטגית שלו, כולם מחפשים דרכים להתחדש להשתנות ולצמוח.

מבין תהליכי הייעוץ הארגוני שהובלנו עם חברות בתקופה האחרונה – תכנון והטמעה של שינויים ארגוניים, סיוע לחברות בצמיחה בבניית ארגון סקיילבילי, רכישות ומיזוג חברות, ליווי סטרטאפים לאורך שלבי ההתפתחות הארגונית, הטמעת שינויים במודל העסקי, עבודה עם עסקים משפחתיים ועוד.

Active Partnership – ייעוץ ארגוני המתמקד בחיזוק עבודת הממשקים והצוותים בארגון ומחוצה לו

מודל השותפות האקטיבית הייחודי שפיתחנו משקף רמה חדשה של התנהלות ארגונית הנדרשת להתמודדות עם סביבה סבוכה ומרובת שינויים. יישומו מאפשר לארגונים לפרוץ את תקרת הזכוכית של עצמם ולהביא לידי ביטוי יכולות ואיכויות חדשות תוך קיצור לוחות זמנים ויצירת מרחבים חדשים לידע, לחדשנות ולניהול צרכי הלקוחות. כתוצאה מכך לומד הארגון להשתנות בקצב הנדרש על מנת להישאר רלוונטי.

מבין תהליכי הייעוץ שהובלנו עם חברות בתקופה האחרונה – בניית שותפות בין חטיבת המכירות לחטיבת התפעול בארגון מהמגזר הרפואי, הטמעה של 'צוותי עבודה משולבים' בארגון גדול מהתעשייה הביטחונית, הטמעת כלים לניהול שותפויות בחטיבת הדליברי של ארגון היי טק גלובאלי, יצירת שותפות אקטיבית בצוותי ההנהלה של עשרות ארגונים, עבודה עם פורומים של מנהלי הביניים והפיכתם לגופים משפיעים ומעורבים, הטמעת גישה משלבת בארגון ממשלתי בפריסה ארצית ועוד.

 

Active Leadership – ייעוץ ארגוני המתמקד בהצמחה של מנהיגות אותנטית, משתפת ומעצימה, לאורך ולרוחב הארגון

בתקופה כל כך דינמית ומוטרפת אנו מסייעים למנהלים מכל שכבות הארגון להעמיק את המודעות ל'מערכת ההפעלה' הניהולית שלהם. שאלות כגון מה מניע אותי? מתי אני במיטבי ומתי פחות? מה מאפיין את סגנון הניהול שלי? מה העובדים שלי צריכים ממני יותר ומה פחות? על כל אלו אנו מסייעים למנהלים למצוא תשובות ולבנות תכניות לפיתוח וחיזוק יכולות הניהול והמנהיגות של עצמם.

מבין תהליכי ליווי וייעוץ ארגוני בתחום ה Active Leadership שהובלנו לאחרונה – תכנית פיתוח מנהיגות לקבוצת High Potential בארגון היי טק גלובלי, תכנית מנהיגות לבכירים בחברה קמעונאית בפריסה ארצית, עבודת קאוצ'ינג אישי עם חברי הנהלה בחברת סטרטאפ בצמיחה גלובלית, תכנית פיתוח ייחודית למנהלי המטה הבכיר בארגון גדול מתחום שרותי הבריאות.

אנו בגפן, מתמחים בייעוץ ארגוני לחברות וליווי תהליכי שינוי בארגונים, מציעים לכם שותפות לדרך ואת המחויבות האמיתית שלנו להצלחה

שירותי הייעוץ של גפן יעוץ ניהולי
כוללים – סדנאות, יעוץ וליווי של
צוותי ניהול, יעוץ וליווי אישי של
מנהלים בכל הדרגים ובצמתי חיים/
קריירה קריטיים, כלי אבחון אישי/
צוותי/ארגוני וסקרים.

ליועצים בחברת גפן ייעוץ ניהולי ניסיון רב שנים בעבודה עם מנכ"לים והנהלות ואנו יודעים להצביע על תהליכים שהביאו לשיפור משמעותי ביכולת התחרותית של לקוחותינו.

שירותי הייעוץ של גפן יעוץ ניהולי
כוללים – סדנאות, יעוץ וליווי של
צוותי ניהול, יעוץ וליווי אישי של
מנהלים בכל הדרגים ובצמתי חיים/
קריירה קריטיים, כלי אבחון אישי/
צוותי/ארגוני וסקרים.

הלקוח במרכז

שחר בן מויאל, משנה למנכ"ל, משק אנרגיה

"זיו ומתי ליוו את חברתנו בתהליך שינוי מבנה והתאמתו להתרחבות משמעותית של חברה שהונפקה לאחרונה‎. עבודתם של זיו ומתי בוצעה במקביל לעבודה אסטרטגית ועבודתם היוותה נדבך משלים משמעותי ליישום ‏האסטרטגיה באמצעות ניהול ובניה נכונה ומדויקת של המשאב האנושי‎. זיו ומתי ממשיכים ללוות את החברה ביישום השינוי המבני ‏‎ ובסיוע להתאמות הנדרשות‎. זיו ומתי מבצעים את עבודתם במקצועיות עילאית בצרכי החברה וההנהלה כל זאת ברגישות ועדינות הנדרשת ‏בהתנהלות מול המנהלים והעובדים‎. ממליץ בחום‎!‎"

הצטרפו להצלחה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן